Komunikat Podkarpackiego Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego Nr 2/2019 z dnia 1 lutego 2019 r.

 

W nawiązaniu do art. 11 ustawy z dnia 7 czerwca 2018 r. Zmiana ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. 1375) uprzejmie informuje, że Przedsiębiorcy, którzy w dniu wejścia w życie niniejszej ustawy:

  • posiadają zezwolenie na prowadzenie:
    • hurtowni farmaceutycznej,
    • hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych weterynaryjnych,
    • apteki ogólnodostępnej,
    • punktu aptecznego.
  • są wpisani do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi

oraz są jednocześnie wpisani do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, są obowiązani, w terminie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy (tj. do dnia 1 sierpnia 2019 r.):

    • poinformować organ wydający zezwolenie lub dokonujący wpisu do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi o rezygnacji z prowadzonej działalności objętej zezwoleniem lub wpisem do rejestru albo
    • wystąpić z wnioskiem o wykreślenie z Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.

W przypadku niepodjęcia powyższych czynności, zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych weterynaryjnych, apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego wygasa, a podmiot wpisany do Krajowego Rejestru Pośredników w Obrocie Produktami Leczniczymi podlega wykreśleniu z tego rejestru z dniem upływu terminu określonego w ust. 1.



Metryka dokumentu

wytworzono:01.02.2019przez Adam Zimny
wprowadzono:01.02.2019przez Adam Zimny
zmodyfikowano01.02.2019przez Adam Zimny
podmiot udostępniający:Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Rzeszowie
osoba odpowiedzialna:Monika Urbaniak


Poprzednie wersje: